2016: כל הורדים אדומים

החיים מלאים הפתעות.

הם אף פעם לא מתנהלים, כפי שהיינו רוצים. לא עבורכם, לא עבור האנשים שדרכינו הצטלבה עם דרכם. הם כמו טיול בעיר זרה והמפה, אינה ברשותנו. הם דומים לעיתים לטיול ברחובות השקטים ולעיתים, לצעידה בשדרות רחבות הומות בני אדם. צעידה ברחובות מלאות באור הנאון ולעיתים, ברחובות בהן בנקל אפשר ללכת לאיבוד וכל הפנסים בהן, שבורים. לפעמים, חוזרים אנו אל הרחובות שבהם היינו, חושבים מה היה קורה לו לקחנו פנייה אחרת, חושבים מה היה קורה לו לא היינו נפגשים.

לא תמיד אנחנו שמים לב, את מי אנו פוגשים. לפעמים אנו עוברים זה לצד זה, מבלי להישיר מבט, עסוקים במחשבות שלנו ובמקום אליו אנו ממהרים. כמה פעמים חשבתם לעצור לרגע ולהביט באנשים הצועדים לידכם?כנראה צריך להיות אדם מיוחד, כדי שנרצה להמשיך את הדרך ביחד. אל הרחובות הצרים ואל הגדולים והמוארים שבהם.

לעולם אין לדעת, היכן המקום שבו נסיים. יש מי שהדרך תסתיים בביתו, כמו בעוד יום שגרתי בחיינו. אך יש מי שהדרך שלו תסתיים ברחוב ללא מוצא ויש מי שהדרך שלה תסתיים במצוק.

4 אנשים איבדה קהילת ה-CF בישראל במהלך 2015. ארבעה אנשים שדרכם ודרך של כל אחת ואחד שהיו יקרים להם, הצטלבה בגלל מחלה. באחד הימים, נמצא את המפה להמשיך את הדרך יחד, אך עד אז, נרכין ראש ונזכור את האנשים שדרכנו המשותפת עמם, תמה.

בניה (29) ונתנאל (29)
אמיר (35)
נדאל (38)

אלה האנשים ש-CF הארור קטף השנה.

גם השנה היו רגעים שמחים של השתלה ואצילות נפש של משפחות אשר בחרו להציל חיים. אך ברגע זה, הרשו לי להרכין את הראש לזכרם ולזכרן של אלה ש-CF הארור קטף השנה והרכינו גם אתם/ן. הזילו דמעה יחד עם אלה שאיבדו אדם יקר למחלה הארורה וחבקו אותם/ן חיבוק חם ואוהב. גם אם לא אומרים, הם זקוקים לזה עכשיו.

 

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
A total eclipse of the heart

תהיינה נשמתכם צרורה בצרור החיים

פורסם בקטגוריה אובדן, כל הורדים אדומים, סיסטיק פיברוזיס. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.