הוא השיג את ליבו בגן עדן

קארל וושינגטון הוא רק ילד בן 7. הוא מכיר היטב מבוך מסדרונותיו של בית החולים לילדים "מורגן סטנלי" שב-Washington Heights (ארה"ב, ניו-יורק). מאז שנולד, סבל קארל מבעיה חמורה בליבו.

Seven-year-old Carl Washington IV desperately needs a new heart

אינספור אישפוזים שעבר לא הצליחו לעזור. לאחרונה, חלה החמרה במצבו ועתה מחלתו יכלה להירפא רק על ידי השתלת לב. השתלה שלא תספיק להגיע.

הוריו, קיישה בת ה-28 העובדת כמורה בבית ספר בשכונת ברונקס ואביו הנקרא גם קארל וושינגטון (33), עובד תחזוקה, חילקו את הלילות למשמרות כדי להיות ליד מיטת בנם, כדי לקוות שמצבו ישתפר. כדי לקוות שהתרומה המיוחלת תגיע.

אך מכל מקום, היו אלה 2 אחיו הקטנים ואחותו הקטנה שגרמו לקארל לחייך. "האם קאמרון הכין את שיעורי הבית?" הוא היה שאול על אחיו הקטן, גם אחותו בת השנתיים לא נעלמה מתשומת ליבו של האח הגדול, "מה היא עושה?" היה קארל שואל לעיתים. חיבתו לאחיו לא נעלמה מעיניהם והם קראו לו בכינוי חיבה "Doodie". הוא ביקש מאחיו להביא כמה מהצעצועים לבית החולים, ובראשם בובה בדמותו של מתאבק ה-WWE בשם John Cena האהוב עליו. הוא חלם לשחק ב-XBOX שלו לאחר שישתחרר, ואביו חלם לראות אותו משחק עם ילדים אחרים אחרי שזה יקרה.

אבל זה לא קרה. לפני כשבועיים, הפסיק ליבו הקטן של קארל לפעום.

ההשתלה המיוחלת לא הספיקה להגיע. רגעים ארוכים לא עזבה אימו את בנה מידיה. "ליבי נשבר", היא תיארה, "לפחות ידעתי שלא כואב לו יותר, שהוא בגן עדן, זה היה מאוד קשה לצפות בו מדרדר בשבועות האחרונים".

"המשימה הקשה ביותר", היא אמרה, "היית למצוא כיצד לספר על כך לאחיו", בני 6 ו-4 ואחותו בת השנתיים. לאחר התלבטויות קשות, נראה היה לקיישה שהיא מצאה בליבה את המילים הנכונות – "קלארק השיג את ליבו בגן העדן".

"הוא ניצח".

Are you an organ donor?

קארל והוריו בבית החולים

אולי תרצו לדעת מדוע בחרתי להביא כאן סיפור מחו"ל. התשובה פשוטה, תקשורת הישראלית כמעט ולא מביאה את סיפורם של הממתינים להשתלה.

בעוד שאלה הם הסיפורים החשובים ביותר עבורי. האנשים.

סיפורם של אנשים, הם החדשות האמיתיות בשבילי. סיפורם של אנשים, עבורי, היא לא סוגיה לאומית, היא סוגיה אנושית. וככזו, היא חוצה גבולות, חוצה לבבות ומחברת בין כולנו.

פורסם בקטגוריה אובדן, תרומת איברים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.