"אני אוהב אותך" יהיו המילים הראשונות שהלן קמפבל תשמע אחרי ההשתלה

Hélène Campbell היא נערה קנדית עליה כבר כתבנו בעבר. בזמן שפנייתה לכוכב הפופ הקנדי, ג'סטין ביבר, גרמה לו לפרסם פניה בטוויטר למיליוני המעריצים שלו שגרמה לאלפים מהם להצטרף לשורות תורמי האיברים ולהרבה יותר מהם, להפוך מודעים לנושא. הלן עצמה המתינה להשתלת ריאות. לשמחתנו, זה קרה. ביום שישי האחרון.

Ottawa organ-donation advocate has new lungs

כמו רבים אחרים, חיכתה הלן להשתלה המיוחלת. מסע הפרסום המרתק שלה, אשר העלה את המודעות אצל רבים מסביב לעולם, לא יכל להבטיח שעבור הלן עצמה, ימצא תורם.

השתלה היא תמיד מירוץ נגד השעון. התקווה מצד אחד. המציאות מהצד השני.

הבשורה המשמחת הגיע לבית משפחת קמפבל בטורונטו (קנדה) ביום שישי האחרון. הניתוח, במהלכו בוצעה השתלת ריאות כפולה בגופה של הלן, נערך ב-Toronto General Hospital וערך כ-7 שעות. בסיומו של הניתוח (אשר הסתיים בשעה 9:30 בבוקר (ET)), פרסמו ההורים הנרגשים של הלן את התודה הנרגשת הבאה, בה הם מודים לכל האנשים אשר קיוו, התפללו וייחלו לשלומה של הלן. ההורים הנרגשים פנו במכתבם גם למשפחת התורם והביאו את תודם העמוקה למשפחה, אשר אצילות ליבה הפכה את מתנת החיים לאפשרית.

הלן עצמה תבלה את הימים הקרובים בבית החולים. בימין הקרובים היא תשהה ביחידת הטיפול הנמרץ מחשש להופעת הסימנים לדחיית ההשתלה.

את 4-ת הימים הקרובים תבלה הלן בהרדמה מלאה, בשבועות הבאים יהיה עליה לעבור מחסומים לא מעטים, איתם מתמודד כיום כל מושתל.

אביה, Alan Campbell, השיב לשאלות העיתונאים בסיום הניתוח שעברה בתו. את דבריו הוא סיכם במשפט הבא – כאשר היא תתעורר, הדבר הראשון שאני אגיד לה יהיה: je t'aime. בצרפתית זה אומר, אני אוהב אותך.

פורסם בקטגוריה משפחות אצילות, תרומת איברים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה אחת על "אני אוהב אותך" יהיו המילים הראשונות שהלן קמפבל תשמע אחרי ההשתלה

  1. פינגבאק: אני יכולה לנשום! | כל צבעי הורדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.