כך מצילים חיים

6000 חותמים חדשים על כרטיס אדי, מעל ל-1000 תרומות דם, 39,000 שקלים שנאספו לעזרתם של חולי סיסטיק פיברוזיס בארץ וכ-39,000 שקלים שנאספו למלחמה במחלת הסרטן.

כך מצילים חיים.

אלה הן התוצאות של יום הצלת החיים 2012 שאירגנו והובילו חברי הארגון "שגרירי רוטשילד" הנפלאים בשיתופי פעולה עם מגן דויד אדום, אדי, המרכז הלאומי להשתלות, תום פלד (Bike For The Fight) והאיגוד הישראלי לסיסטיק פיברוזיס. אנשים יקרים, תודה רבה לכולכם. באמת, הייתם גדולים.

יום הצלת חיים

את הפעולות הרבות שקדמו ליום הזה תוכלו לראות בדף הפייסבוק של "יום הצלת חיים".

היו אלה תוכניות הרדיו של דבורה שרר (דוברת המרכז הלאומי להשתלות), וסדנאות בהן נחשפו השגרירים ממקור ראשון לחייה של אמא לילדה חולת CF או סיפורו המרגש של תום פלד שאיבד את אביו למחלת הסרטן ורתם את אובדנו האישי כדי לעזור לחולי סרטן סביב העולם.

היו אלה סיפורם האישי של אנשים רבים והרתמות מדהימה של הרבה ארגונים חברתיים מכל קצוות הארץ כדי להגיע לכל פינה ולכל אחד ולכל אחת. כי רק כך מנצחים. רק כך, בהרתמות אדירה, אפשר לשנות את חייהם של אנשים. של חולי הסיסטיק פיברוזיס וחולי הסרטן, של נפגעי תאונות דרכים הזקוקים למנות דם והממתינים לתרומת איברים.

אפשר לעבור לידם ברחוב, לעמוד יחד בתור במרכול, אפילו לחלוק את אותו המושב באוטובוס ולא לדעת שאלה הם האנשים שאחראים לתוצאות המדהימות הללו. זאת, מכיוון ששגרירי רוטשילד וארגונים אחרים שהשתתפו, לא פרסמו תמונה ענקית בנוסח "תודו לכולנו".

הם עשו את עבודתם בחן, בשקט. ללא שיאים "מרגשים" ופרסים מתוקשרים ל"מגייס הגדול מכולם" או "תורמת הדם החרוצה ביותר". למעט אזכורים קטנים בתמונות בפייסבוק, אנחנו לא נדע מי הם הנשים והגברים שעמדו מאחורי המאמץ האדיר הזה.

בחן, בשקט ובמסירות הוקדש יום הצלת החיים ל-2012 לאנשים שחייהם תלויים בכך. כולנו, כחברה, צריכים להיות אסירי תודה לשגרירי רוטשילד שיזמו והניעו יחד עם ארגונים נוספים את היום הנפלא הזה.

והתוצאות לא איחרו לבוא.

וממני בנימה אישית יותר אוסיף, לכל האנשים הנפלאים שלקחו חלק ביום הזה, בין אם בארגונו ובין אם בעמידה בדוכנים, בין אם בציור ובין אם בתרומות דם – עלו והצליחו, תודה ענקית מגיע לכם. אנא תהיו גאים בעבודה שעשיתם.

ונפגש כולנו ב"יום הצלת חיים 2013"!

פורסם בקטגוריה מדיה, סיסטיק פיברוזיס, תרומת איברים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.