אם תמונה אחת שווה אלף מילים אז תנו לתמונות לדבר

פרסומות יכולות להיות שונות. הן יכולות להיות יפות או משנות, מרגשות או מצחיקות. אבל פרסומות יכולות גם לקדם את המודעות לתרומת איברים.

את הפרסומת הבאה הפיקו Lowe Bull CT עבור Organ Donor Foundation of South Africa. זוהי פרסומת זוכת פרסים. היא ללא ספק עשויה היטב ומעבירה את המסר בדרך חדשנית ומרגשת.

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. אז תנו לתמונות לדבר. פשוט לחצו על משולש ה-Play שם למטה.

פורסם בקטגוריה מדיה, תרומת איברים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.